ING lanceert vandaag een nieuwe social media campagne om Nederlanders weerbaarder te maken tegen online fraude. Read More
Related Posts
Het gaat regelmatig om ‘dubbele oplichting’: slachtoffers van beleggingsfraude verliezen gemiddeld 37.000 euro
Een nieuwe sensibiliseringscampagne moet ons waarschuwen voor beleggingsfraude. En dat is broodnodig, want in amper een half jaar tijd verloren Belgen al zo’n 15 miljoen… BronHet gaat regelmatig om ‘dubbele oplichting’: slachtoffers van beleggingsfraude verliezen gemiddeld 37.000 euro
Beleggingsfraude piekt: Belgen in eerste jaarhelft al 15 miljoen euro kwijt
- Fraude
- door Evert Nerinckx
In de eerste helft van dit jaar verloren Belgen al zo’n 15 miljoen euro door frauduleuze beleggingen, bijna evenveel als in heel 2024. De overheid… BronBeleggingsfraude piekt: Belgen in eerste jaarhelft al 15 miljoen euro kwijt
Op een half jaar tijd meer dan 750 Belgen door online fraudeurs opgelicht voor in totaal 15 miljoen euro
Een nieuwe sensibiliseringscampagne moet ons waarschuwen voor beleggingsfraude. En dat is broodnodig, want in amper een half jaar tijd verloren Belgen al zo’n 15 miljoen… BronOp een half jaar tijd meer dan 750 Belgen door online fraudeurs opgelicht voor in totaal 15 miljoen euro