NS heeft verschillende digitale betaalpassen laten blokkeren omdat daarmee werd gefraudeerd. Dat bevestigde een woordvoerder van de spoorwegmaatschappij na berichtgeving van de NOS. Het gaat om betaalpassen van Revolut, Paysafe en Vivid. Deze zijn sinds 1 juli niet meer bruikbaar. Read More
Related Posts
Fraudehelpdesk krijgt meer meldingen, vooral over valse telefoontjes
- Fraude
- door Accountant.nl
De Fraudehelpdesk heeft in de eerste helft van dit jaar veel meer fraudemeldingen binnengekregen. Valse telefoontjes waarbij mensen worden benaderd door nep-helpdesks zijn volgens de… BronFraudehelpdesk krijgt meer meldingen, vooral over valse telefoontjes
Oplichters profiteren van mogelijkheden AI, aantal meldingen bij Fraudehelpdesk geëxplodeerd
Het aantal meldingen bij de Fraudehelpdesk is explosief gestegen. In de eerste zes maanden van dit jaar werden er bijna 45.000 meldingen van fraude gedaan.… BronOplichters profiteren van mogelijkheden AI, aantal meldingen bij Fraudehelpdesk geëxplodeerd
ECLI:NL:RBDHA:2025:13654 Rechtbank Den Haag, 16-07-2025, C/09/679726
Overheidsaansprakelijkheid. Vennoot van een gastouderbureau vordert, ook als aandeelhouder/vennoot van een aantal andere vennootschappen, schadevergoeding van de Staat in verband met de toeslagenaffaire en opname… BronECLI:NL:RBDHA:2025:13654 Rechtbank Den Haag, 16-07-2025, C/09/679726