Het Franse beursgenoteerde betaalbedrijf Worldline, dat ook actief is in Nederland via dochteronderneming Global Collect Services (GCS), heeft bewust jarenlang frauduleuze klanten gefaciliteerd. Uit een grootschalig onderzoek van NRC en het European Investigative Collaborations-netwerk (EIC) blijkt dat het bedrijf fraude bij klanten structureel toedekte om omzetverlies te vermijden. Read More
Worldline dekte jarenlang fraude toe ondanks waarschuwingen en interne risicoanalyses · Accountancy Vanmorgen
Related Posts
Zo werden slachtoffers voor 300.000 euro opgelicht met omvangrijke Postcode Loterij-fraude: politie pakt mysterieuze George H. op
- Fraude
- door Bas Dingemanse
De politie heeft maandag in Venlo een 25-jarige man aangehouden in een omvangrijke fraudezaak. Slachtoffers werden gelokt met berichten over het winnen van een prijs… BronZo werden slachtoffers voor 300.000 euro opgelicht met omvangrijke Postcode Loterij-fraude: politie pakt mysterieuze George H. op
Politie arresteert twee mannen voor omvangrijke Postcode Loterij-fraude: 47 aangiftes en 300.000 euro schade
- Fraude
- door Bas Dingemanse
De politie heeft maandag in Venlo een 25-jarige man aangehouden in een omvangrijke fraudezaak. Slachtoffers werden gelokt met berichten over het winnen van een prijs… BronPolitie arresteert twee mannen voor omvangrijke Postcode Loterij-fraude: 47 aangiftes en 300.000 euro schade
Criminelen misbruiken QR-codes voor fraude: zo voorkom je dat je slachtoffer wordt
- Fraude
- door Klaartje Bax
Een op de vier Nederlanders scant wekelijks een QR-code, maar slechts de helft van de gebruikers staat stil bij de risico’s die daaraan kleven. Dat… BronCriminelen misbruiken QR-codes voor fraude: zo voorkom je dat je slachtoffer wordt