In this enticing role, you must be bilingual, with proficiency in Flemish/Dutch, and English. You will manage our clients multilingual customer base daily. Reporting to the CS Team leader, you will be the primary point of contact for their customers, providing comprehensive assistance through online chat, email, and telephone.Customer Service Agent:Aid our clients Flemish/Dutch and English-speaking customers with any required assistanceCommunicate with customers via online chat, email, and telephoneEnsure high-quality service by assessing, troubleshooting, and escalating issues according to internal processes and proceduresMeet quarterly qualitative and quantitative personal and team targetsConduct fraud, risk, affordability, and KYC checks to ensure optimized customer protectionHelp ensure that customers bet responsiblyMake outbound calls for informative purposes, fraud, ri Read More
Related Posts
Quality Checker Zeist
Ben jij een kritische denker met een scherp oog voor detail en een passie voor het waarborgen van kwaliteit? Wil jij direct bijdragen aan de… BronQuality Checker Zeist
Junior CDD Analist Groningen
Bij YACHT verbinden we de scherpste professionals aan de meest uitdagende opdrachten. Dit is jouw kans om te werken aan de frontlinie van financiële veiligheid… BronJunior CDD Analist Groningen
Junior CDD Analist Roermond
Bij YACHT verbinden we de scherpste professionals aan de meest uitdagende opdrachten. Dit is jouw kans om te werken aan de frontlinie van financiële veiligheid… BronJunior CDD Analist Roermond