In this enticing role, you must be bilingual, with proficiency in Flemish/Dutch, and English. You will manage our clients multilingual customer base daily. Reporting to the CS Team leader, you will be the primary point of contact for their customers, providing comprehensive assistance through online chat, email, and telephone.Customer Service Agent:Aid our clients Flemish/Dutch and English-speaking customers with any required assistanceCommunicate with customers via online chat, email, and telephoneEnsure high-quality service by assessing, troubleshooting, and escalating issues according to internal processes and proceduresMeet quarterly qualitative and quantitative personal and team targetsConduct fraud, risk, affordability, and KYC checks to ensure optimized customer protectionHelp ensure that customers bet responsiblyMake outbound calls for informative purposes, fraud, ri Read More
Related Posts
Erasmus MC zoekt een Risk & Compliance Adviseur GGZ in Rotterdam
Bij de meest toonaangevende Zorgadministratie van Nederland werk je in een dynamische omgeving waar innovatie en samenwerking centraal staan. Ben jij klaar om een verschil… BronErasmus MC zoekt een Risk & Compliance Adviseur GGZ in Rotterdam
Jobster zoekt een Traineeship Compliance & Risk (Dutch speaking only) – Welten in Den Bosch
Proficiency in Dutch, both spoken and written, is necessary.Wat je bij ons gaat doenIn het Traineeship Compliance & Risk leer je hoe de financiële sector… BronJobster zoekt een Traineeship Compliance & Risk (Dutch speaking only) – Welten in Den Bosch
Jobster busca personal para el cargo de Compliance Specialist FinTech – Inspire en Maestrich, Limburgo, Países Bajos
Neema is een internationale fintech die grensoverschrijdende betalingen simpel, veilig en realtime maakt. Vanuit Inspire Group zoeken wij een Compliance Specialist die niet alleen wil… BronJobster busca personal para el cargo de Compliance Specialist FinTech – Inspire en Maestrich, Limburgo, Países Bajos