Word onze Senior Customer Journey Manager en maak telecom nóg toegankelijker!Fulltime | 36-40 u/w | wo-niveau | Hoofdkantoor GroningenFluency in the Dutch language is required for this role; candidates will be assessed accordingly. De telecomwereld veranderen, met de klant vooropSinds de start van Belsimpel in 2006 luisteren wij naar wat klanten echt nodig hebben. Met slimme technologie, heldere data en duidelijke informatie helpen wij mensen de juiste keuzes te maken. Onze ambitie? Telecom wereldwijd toegankelijk en transparant maken én ervoor zorgen dat klanten een optimale ervaring beleven. Bij ons staan Customers first: we handelen altijd vanuit de klant en zetten data in als basis voor doeltreffende oplossingen.Wat ga jij doen?Als Senior Customer Journey Manager binnen het Service Journey Team zorg jij ervoor dat klanten een onvergetelijke ervaring hebben met Belsimpel en Gomibo. Je bent verantwoordelijk v Read More
Related Posts
Hellowork Consultants zoekt een Lead Business Architect in Utrecht, Nederland
We’re looking for an experienced Pega LBA with:✅ Fluent Dutch (spoken & written)✅ 8+ years in Pega solution delivery✅ Expertise in App Studio, Blueprint &… BronHellowork Consultants zoekt een Lead Business Architect in Utrecht, Nederland
TieTalent zoekt een Traineeship Banken (Dutch speaking only) in Rotterdam
Proficiency in Dutch, both spoken and written, is necessary. Wat je bij ons gaat doenVaak denk je er niet bij na, maar elke dag heb… BronTieTalent zoekt een Traineeship Banken (Dutch speaking only) in Rotterdam
WeTravel zoekt een Head of Payment Risk and Operations in Amsterdam Area
Hi! 👋 I’m Zaky, Co-founder and Chief Operating Officer at WeTravel 🇳🇱🇮🇩 Over the past 11 years, I’ve focused on building the leading vertical SaaS… BronWeTravel zoekt een Head of Payment Risk and Operations in Amsterdam Area