Wat ga je doenJij leidt als service lead een team van 15 analisten binnen het klantacceptatieproces Deze afdeling maakt deel uit van het CFO-domein en werkt aan het herstelprogramma Klantdata Herstel & Heracceptatie. Jij zorgt dat klantonderzoeken kwalitatief sterk en tijdig worden afgerond, coacht je team actief en draagt verbeterideeën aan voor procesoptimalisatie. Ook ben je verantwoordelijk voor risicomanagement en compliance.Wat breng je meeHbo/wo werk- en denkniveau;Minimaal 6 jaar leidinggevende ervaring in een operationele omgeving;Ervaring binnen het KYC-domein zodat je dossiers kan tegenlezen;Aantoonbare ervaring met verandermanagement en teamontwikkeling;Sterke analytische vaardigheden en klantgerichte mindset;Coachend leiderschap en ervaring met stakeholdermanagement;Je bent beschikbaar tussen de 32 en 40 uur per week en werkt daarbij 8 uur per da Read More
Related Posts
Jobster hiring Compliance Manager – Jobbird.com in Voorburg, South Holland, Netherlands
Wat ga je doen?Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega compliance manager op het gebied van Veiligheid, Gezondheid en Milieu.Vind jij het interessant om… BronJobster hiring Compliance Manager – Jobbird.com in Voorburg, South Holland, Netherlands
Secretary Plus Nederland sta assumendo Executive Assistant – Tech & Board Support in Almere, Flevoland, Paesi Bassi
Dit ga je doenJouw rol: slimme ondersteuning op topniveauIn deze functie ondersteun je de Chief Risk & Compliance Officer en de Chief Product Officer, beiden… BronSecretary Plus Nederland sta assumendo Executive Assistant – Tech & Board Support in Almere, Flevoland, Paesi Bassi
Jobster zoekt een CDD analist – Unique in Amsterdam
Wat ga je precies doenAls CDD/AML analist bij ICS speel je een belangrijke rol in het waarborgen van de integriteit van financiële transacties. Je analyseert… BronJobster zoekt een CDD analist – Unique in Amsterdam