Wat ga je doenJij leidt als service lead een team van 15 analisten binnen het klantacceptatieproces Deze afdeling maakt deel uit van het CFO-domein en werkt aan het herstelprogramma Klantdata Herstel & Heracceptatie. Jij zorgt dat klantonderzoeken kwalitatief sterk en tijdig worden afgerond, coacht je team actief en draagt verbeterideeën aan voor procesoptimalisatie. Ook ben je verantwoordelijk voor risicomanagement en compliance.Wat breng je meeHbo/wo werk- en denkniveau;Minimaal 6 jaar leidinggevende ervaring in een operationele omgeving;Ervaring binnen het KYC-domein zodat je dossiers kan tegenlezen;Aantoonbare ervaring met verandermanagement en teamontwikkeling;Sterke analytische vaardigheden en klantgerichte mindset;Coachend leiderschap en ervaring met stakeholdermanagement;Je bent beschikbaar tussen de 32 en 40 uur per week en werkt daarbij 8 uur per da Read More
Related Posts
Senior CDD analist
- Vacatures
- door triodos.nl
Heb je interesse in het bestrijden van witwassen, fraude en terrorisme financiering? Ben jij analytisch vaardig en vind je het belangrijk om bij te dragen… BronSenior CDD analist
Quality Checker Zeist
Ben jij een kritische denker met een scherp oog voor detail en een passie voor het waarborgen van kwaliteit? Wil jij direct bijdragen aan de… BronQuality Checker Zeist
Junior CDD Analist Groningen
Bij YACHT verbinden we de scherpste professionals aan de meest uitdagende opdrachten. Dit is jouw kans om te werken aan de frontlinie van financiële veiligheid… BronJunior CDD Analist Groningen
