Wat ga je doenJij leidt als service lead een team van 15 analisten binnen het klantacceptatieproces Deze afdeling maakt deel uit van het CFO-domein en werkt aan het herstelprogramma Klantdata Herstel & Heracceptatie. Jij zorgt dat klantonderzoeken kwalitatief sterk en tijdig worden afgerond, coacht je team actief en draagt verbeterideeën aan voor procesoptimalisatie. Ook ben je verantwoordelijk voor risicomanagement en compliance.Wat breng je meeHbo/wo werk- en denkniveau;Minimaal 6 jaar leidinggevende ervaring in een operationele omgeving;Ervaring binnen het KYC-domein zodat je dossiers kan tegenlezen;Aantoonbare ervaring met verandermanagement en teamontwikkeling;Sterke analytische vaardigheden en klantgerichte mindset;Coachend leiderschap en ervaring met stakeholdermanagement;Je bent beschikbaar tussen de 32 en 40 uur per week en werkt daarbij 8 uur per da Read More
Related Posts
Jobster sucht Senior CDD Analist – Jobbird.com in Amsterdam, Nordholland, Niederlande
Wat je gaat doen: Als Senior CDD Analist bij DPA werk je aan complexe compliance-uitdagingen en risicobeheersing bij gerenommeerde organisaties in Nederland. Samen met een… BronJobster sucht Senior CDD Analist – Jobbird.com in Amsterdam, Nordholland, Niederlande
KYC analist Corporate Banking, Financial Institutions (Rotterdam)
Detecting Financial Crime Detecting Financial Crime Read More
Forensic Intelligence Expert Economic Crime (DFC) (Amersfoort)
Detecting Financial Crime Detecting Financial Crime Read More