ING hoeft een klant die voor ruim 18.000 euro werd opgelicht niet te compenseren. De klant is zelf nalatig geweest door een nepbankmedewerker toegang tot haar computer te verlenen. Bovendien is onvoldoende gebleken dat er bij de bank gegronde redenen waren om te twijfelen aan de betaalopdrachten, oordeelt de kantonrechter. Teamviewer Weliswaar zijn de klant Read More
Home » Opgelichte klant handelde nalatig, bank hoefde fraude niet eerder te signaleren · Accountancy Vanmorgen
Opgelichte klant handelde nalatig, bank hoefde fraude niet eerder te signaleren · Accountancy Vanmorgen
Related Posts
Justitie eist 3,5 jaar cel tegen vastgoedondernemer Ben V. wegens fraude
Na acht jaar startte de inhoudelijke behandeling van de strafzaak tegen de nu in Dubai wonende V, die alle aantijgingen ten stelligste ontkent. Read More
101-jarige Hasseltse vrouw slachtoffer van Nederlandse ‘helpdeskfraudeurs’
Zelfs een 101-jarige Hasseltse vrouw was niet veilig voor een bende ‘helpdeskfraudeurs’. De Nederlanders gingen bij senioren in heel Vlaanderen bankkaarten… Read More
74-jarige vrouw overvalt bank om online oplichter te kunnen betalen
- Fraude
- door nieuwsblad.be
De politie heeft nog geen bewijs gevonden voor de zogenaamde fraude.Volgens de politie zou Mayers voorafgaand aan de… Read More